Inżynier w postępowaniu administracyjnym

Problemy administracyjne związane z wykonywaniem zawodu

Inżynier w postępowaniu administracyjnym

Postautor: A.Falkowski » 02 gru 2016, 15:38

Nasza izba przymierza się do stworzenia poradnika pod roboczym tytułem: "Inżynier w postępowaniu administracyjnym".
Chodzi o stworzenie opracowania, które w formie lekkiej, prostej (nieurzędowej), wskazywałoby jakie prawa ma inżynier - nie będący stroną postępowania administracyjnego. Chcielibyśmy, aby poradnik pokazywał jak taka osoba może zareagować w poszczególnych sytuacjach jakie mu się zdarzają w pracy, żeby chronić swój interes, nie dać się zwieść nie zawsze słusznym wymaganiom urzędnika, a jednocześnie mieć na względzie interes inwestora.

W związku z powyższym czekamy na propozycje:
- Waszych doświadczeń i przykładów sytuacji (konkretnych lub ogólnych) w urzędzie, które warto byłoby poruszyć w takim poradniku,
- jakiego rodzaju wzory pism warto byłoby umieścić w takim opracowaniu,
- ... inne pomysły co jeszcze warto byłoby w nim umieścić.
Na pomysły i propozycje czekamy do końca 2016 roku.
A.Falkowski
 
Posty: 146
Rejestracja: 21 lis 2014, 09:46
Lokalizacja: Białystok

Wróć do Administracyjne sprawy zawodowe

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
cron